SE - 2017 Q1 Hr Event Lp Header1

SKRIVEN AV

sara bisander

Frukostseminarium 15 mars: Lyssna på medarbetarna i en digital värld

Forbes spår att 2017 blir året då transformeringen av HR börjar ta fart. Kraven ökar på HR-funktionen att bli mer agil, kundfokuserad och digital.

Är du redo?

I kriget om talangerna gäller det att ligga i framkant för att attrahera och behålla rätt medarbetare. Allt fler HR-avdelningar börjar se på medarbetarresan på samma sätt som företag ser på kundresan. Upplevelsen för medarbetaren måste vara smidig och friktionsfri, från början till slut. Att hitta nya vägar för att samla in och agera på feedback blir därför centralt.

Välkommen till Questbacks frukostseminarium där vi diskuterar hur digital teknik påverkar dig inom HR och vilka nya möjligheter den ger. Hör hur företaget Deloitte införde nytt sätt att visualisera data för snabb insikt om organisationens tillstånd.

Tillsammans med vår gästföreläsare, Tommie Cau, vice VD på digitala HR-företaget Careereye, gör vi en inspirerande resa i de senaste digitala möjligheterna. Hur ska ledare och medarbetare orka hänga med i den snabba förändringstakten? Tommie utmanar och listar det du som HR-chef och ledare måste utforska under 2017 - och hur du kommer igång.

I seminariet ingår även en interaktiv gruppövning där vi utbyter reflektioner och ideér. Tillsammans blir vi smartare ihop!

Datum: 15 mars, 2017
Tid: 08.00-10.15
Plats: Summit Hitech, Sveavägen 9, Stockholm

Här kan du ta del av agendan och anmäla dig

Välkommen till Questback

Kontakta oss för en diskussion kring feedback

Fyll i formuläret nedan så kontaktar vi dig och berättar hur du kan få bättre insikt om dina kunder och medarbetare.

Registrera dig för nyhetsbrev

Kontaktförfrågan

Vad kan vi hjälpa till med?

Fyll i dina uppgifter nedan, så hör vi av oss inom kort.

Välj språk

INLOGGNING

Välj plattform

Välj den Questback plattform du arbetar i och logga in!