Presse | Partner i Årets Unge Ledere 2016

Publisert 26.10.2016 Synnøve Misje Olsen

Ledelse er tøft. Kanskje spesielt for de unge som for første gang kastes ut i en jobb der man slites mellom krav fra ledere, egne forventninger og ambisjoner. De som har vært ledere en stund vet at det ikke alltid er en dans på roser. Samtidig er det utrolig givende å være leder og ung - samtidig. Derfor tenker vi at det er positivt å stoppe opp en gang i året å gi litt annerkjennelse til de som har villet bli ledere. I tillegg er det selvfølgelig morsomt at Årets Unge ledere bruker Questback teknologi for å kartlegge alle ledertalentene - det er en stilig og alternativ måte å bruke Questback på! Vi har deltatt aktivt med å sette opp nomineringsskjemaene, kandidatenes selvevaluering og undersøkelsen bak Tendensrapporten 2016 som Assesit publiserer i forbindelse med Årets Unge Ledere. I år vil også påmeldingen til selve konferansen gjøres gjennom Questback Essentials.

Questback er et selskap nesten hele Norge har et forhold til. Unge som eldre – ansatte som ledere. Det er viktig for oss at nye unge ledere, som senere ender opp som toppledere er klar over hvem vi er og hva teknologien vår gjør. Gjennom å støtte Unge Ledere får vi synlighet rundt verdien av det vi gjør og hva vi kan bidra med hos våre kunder – i hele Norge!

God ledelse hos oss betyr å skape trygghet og rom for utvikling av både ansatte og ledere – slik at våre ansatte kan få utløp for ambisjoner og drømmer. I tillegg handler god ledelse også om balansen mellom å levere resultater og å ha det bra på jobb. Vi tror at for å kunne utøve god ledelse må man jobbe med kultur. Kanskje spesielt den resultatorienterte kulturen er viktig for oss. Gjennom «laserfokus» på resultater, og å nå dem kan vi hele tiden tilby god og helhetlig ledelse som utvikler mennesker.

Ønsker du å vite mer om våre produkter og mulige bruksområder – kom innom vår stand på Årets Unge Ledere http://assessit.no/aul/ eller ta kontakt.

Vil du se hvordan Questback kan fungere for ditt selskap?